روزنامه مدرسه جادوگری بوباتون

اونایی که عضو مدرسه بوباتون هسین یا میخواین بشین تمامی اخبار مربوط به این مدرسه رو اینجا بخونید

روزنامه مدرسه جادوگری بوباتون

اونایی که عضو مدرسه بوباتون هسین یا میخواین بشین تمامی اخبار مربوط به این مدرسه رو اینجا بخونید

اطلاییه استخدام

سلام به همه جادو آموزان همین الان داشتم با آلبوس عزیز حرف میزدم بهم گفت که این اطلاییه رو توی روزنامه بذارم.همونطور که بیشترتون میدونید مدرسه با مشکل کمبود معلم مواجه و کسی زیر بار تدریس نمیره چون میدونه تدریس چه قدر سخته

به هر حال مدرسه علاوه بر دانش آموز به استاد هم نیاز داره و این اطلاییه هم برای همینه درس هایی که بهش نیاز داریم برای تدریس:

1-دفاع در برابر جادوی سیاه

2-آشنایی با موجودات افسانه

3-معجون سازی

4-پیشگویی

5-طلسم های شئ محور

6-آشنایی با جارو ها و کوییدیچ

دانش آموزان جدید و معلم جدید

2 دانش آموز جدید در مدرسه ثبت نام کردند

اسم یکی از آنها سیریوس بلک که در گروه "لانگ باتم" عضو و اسم دیگری النا بلک که در گروه "گرنجر" عضو

لیست تمام ثبت نام شدگان در مدرسه را در اینجا ببینید

همچنین امروز یک معلم جدید برای تدریس درس "جادو برای مبارزه"استخدام شد نام این استاد ایگور کارکاروف و سرپرست گروه لانگ باتم هستند

اولین ترم مدرسه

مدرسه بوباتون جمعه 1 شهریور به صورت رسمی کارشو آغاز میکنه اینم برنامه درسیش:

نام کلاس                                       تاریخ تدریس

آشنایی با چوبدستی ها                   1392/6/1

جادو برای مبارزه                              1392/6/3

آشنایی با چوبدستی ها                   1392/6/5

جادو برای مبارزه                              1392/6/6

آشنایی با چوبدستی ها                   1392/6/7

جادو برای مبارزه                             1392/6/10

تاریخ امتحانات:

نام درس                                     تاریخ امتحان پایانی

جادو برا مبارزه                               1392/6/13

آشنایی با چوبدستی ها                 1392/6/14 

اساتید در طول ترم هم میتونند امتحان کلاسی بگیرند

آدرس کلاس ها در لینک دوستان هست ولی اینجا هم مینویسم

جادو برای مبارزه:http://magic-class.blogsky.com/

آشنایی با چوبدستی ها:http://wandinformation.blogsky.com/


مصاحبه با مدیر مدرسه

سلام دوستان این مصاحبه 1شنبه صورت گرفت ولی من سرم شلوغ بود نتونستم بذارم.

مصاحبه با albos severus potter مدیر مدرسه بوباتون

1-چند ساله که در فانتزی فعالیت دارید؟

6 سال ولی 2 سال کامل از دنیا فانتزی جا موندم پس به طور مفید میشه 4 سال

2-به دلیل مشکلات درسی 2 سال نتونستین بیاین؟

نه.من یه مدت از هری پاتر و تمام چیز های مربوط به اون قطع رابطه کردم

3-چی شد که بعد از 2سال دوباره برگشتین؟

با دیدن فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ2

4-اولین بار چگونه با فانتزی آشنا شدید؟

من در گوگل سرچ کردم"مدارس جادوگری..."که گوگل بقیه آن را اینچنین آورد"مدارس جادوگری در ایران"من هم سرچ کردم و با مدرسه هاگوارتز آشنا شدم و با نام کاربری دیگری در آن عضو شدم تا 4 سال

5-چه شد که به فکر ساختن این مدرسه افتادید؟

وقتی بعد از 2 سال برگشتم دیدم که به غیر از هاگوارتز مدارس دیگری هم ساخته شده من هم نام کاربریم را عوض کردم و این مدرسه را ساختم

6-بهترین کاری که از نظر خودت توی دنیا فانتزی کردی چی بود؟

ساختن این مدرسه

7-کدام یک از شخصیت های هری پاتر رو بیشتر دوس دارین؟

آلبوس دامبلدور

8-فکر میکنی شکل کدام یک از شخصیت های هری پاتر هسی؟

ارنی مک میلان

9-دوست داشتی الان کدومشون پیشت بودن:جی کی رولینگ/اما واتسون/هری پاتر/لونا لاوگود/دامبلدور

اما واتسون

10-نظرت درمورد رادیو چی بود؟

نظر خوبی بود ولی اگه دانش آموزان تایید نکنن که منتفی میشه ولی اگه تایید کنن خیلی زود دست به کار میشم

11-ممکن یک روزی مدرسه رو ببندی؟

اون روز حتما میرسه ولی مطمئنم تا 5 سال دیگه این اتفاق نمیافته

12-چی شد با هری پاتر آشنا شدی؟

یه روز مامانم cd هری پاتر سنگ جادو رو آورد خونه منم دیدم بعدشم cd هری پاتر و تالار اسرار اون موقع 10 سالم بود/یه روز که داشتم از جلوی کتاب فروشی رد میشدم کتابشو دیدم و رفتم که بخرم.کتاب فروش اصرار داشت که این کتاب ها رو نخرم چون برای سنم نیست و زده میشم ولی من خریدمش و عاشقش شدم

13-کتاب جدید رولینگ را خواندی؟

بله و خیلی لذت بردم

14-سخن آخر؟

سخن آخر اینکه امیدوارم همتون موفق باشید و عشق جادویی فراتر از جادوی ولدمورت و مرگخوارانش است پس تا عشق و امید هست چه باک از بوسه دیوانه ساز

خیلی ممنون آلبوس عزیز امیدوارم در اداره مدرسه همانگونه که تا کنون موفق بودی موفق باشی

بوباتون پیش به سوی رادیو دار شدن

در آخرین بازدیدی که از از مدرسه داشتم دیدم که 75 درصد از افراد با ساخت یک رادیو مخصوص مدرسه موافقت کرده اند این در حالیست که مدیر مدرسه در حال تدارک دیدن برای اولین بخش رادیو است.از مدیر مدرسه پرسیدیم که "اولین بخش رادیو کی پخش میشود" و او در پاسخ گفت:فعلا هیچ تضمینی نمیدهم فعلا در حال بررسی آیتم های رادیو هستم اگر خدا بخواهد در اواخر مهر اولین بخش رادیو پخش خواهد شد ولی من هیچ تضمینی نمیدهم ممکن است دیرتر یا زودتر شود و یا حتی پخش نشود

پاتر همچنین اعلام کرد که خبر قطعی در اینباره تا اواخر شهریور اعلام میشود.

..............................................................................................................................................................................

در پایان اعلام میکنم که من با پروفسور پاتر تصمیم گرفتیم تا نسخه کاملی از تاریخچه بوباتون را بنویسم و در اختبار علاقه مندان قرار دهیم